Citera
Men när Michael väckte mig den här morgonen genom att viska ”happy nine month anniversary”, så var jag övertygad om att nio månader var en lång tid.
Oj, redan nio månader! Kan ju hålla med om att det är lång tid, och det har gått fort. Tänk, det är ju snart ett år! Och det har hänt mycket grejer under deras nio månader tillsammans. Vääääldigt väldigt mycket grejer faktiskt. En sak man märker är att dem blir mer och mer kära för varje del, och dem blir alltmer sötare som par.
Sen är Michael hur söt som helst, vilket jag har nämt ett x antal gånger.
”happy nine month anniversary”, vilket undebart sätt för Miranda att vakna till. Michael liggandes bredvid en i sängen och viska i ens öra....... hhaha, drömma kan man ju!
Citera
-”I made up a little game” sa han, fortfarande med sitt finger mot min mun. ”I’m not gonna let you touch me until tonight, and I’m not aloud to touch either.”
HAHAHAH, hur ska dem stå ut? Det kommer nog bli en jobbig utmaning för dem båda, skulle jag tro. Hur ska det gå, hur ska det gå....
-”Okay that doesn’t count” sa han och skrattade. ”We haven’t started yet.” HAHAHAH, Michael då. Åhhh, så söt han är! <3 Han är som det sötaste sockervadd man bara vill äta upp. (inte för att jag gillar sockervadd, men det är ju sött, så...) Just like Michael himself.
Citera
-”Can I touch myself?” frågade jag sedan Michael och märkte snabbt att mitt val av ord inte var det bästa. ”I mean, uhhh I mean...”
HAHAHAHHA, jag måste vara dum eller något. Först fattade jag ingenting, sen var jag tvungen att läsa igen och DÅ fattade jag. HAHAH, snacka om att jag fick kramp i magen av skratt. xD Herregud så fel det kan bli ibland. Men det var lite roligt dock. Kan mycket väl tänka mig Michaels min just i den sekund då hon säger det - oslagbar! <3
Jag älskar att du alltid få med lite humor i varje del, så att det inte bara är dead serious hela tiden, utan att man får dra på smilebanden lite extra!
Citera
-”Michael, you said that you weren’t aloud to touch me, right?”
-”Yeah, why?”
-”Then why do you keep touching my heart like that?” sa jag och nickade mot honom.
Allihopa på tre; AWWW! That was, like, the cutest thing ever. Gud vad fint sagt av Miranda alltså. Det är inte bara Michael som kan forma fina saker så att man smälter till en pöl på golvet, även Miranda kan. Jag vet att jag har sagt detta tidigare, men Michael ska vara så glad att han har en tjej som henne, och tvärtom. Dem passar så bra ihop
Citera
-“No not at all” sa Michael och skrattade till åt min reaktion. ”I think you’ll need that when the baby is born. You can bring Laura too.”
Nämen hur söt får han vara? (HAHAHA, hur många gånger har jag inte nämnt det under bara denna kommentar?) Men det är så sant. Han liksom bryr sig om henne så mycket, och det är det bästa man kan önska sig. JUStJA, om nio dagar har dem med största säkerhet en liten bebis tillsammans! CRAZZZZY. Tänk vad tiden går fort ändå. Det är typ den dagen jag har längtat mest till sedan hon blev gravid, hahah. Det ska verkligen bli roligt att se hur Michael kommer vara med den lille, säkert en helt underbar pappa. :') Tror dem båda två kommer fixa föräldrarollen perfekt.
Sen måste jag säga att delen har verkligen varit värd all den väntan det har varit. Man glömmer liksom bort att man ens har väntat lite längre på kapitlet när man läser det.
För det är så otroligt bra! För att du är så otroligt bra på att skriva! Önskar att jag hade lika stort talang på det området som dig, but I don't ): Och jag menar det verkligen, du har verkligen stor talang på att skriva. Det är så fängslande och beroendeframkallande, att man bara vill ha mer hela tiden. Man vill aldrig riktigt sluta läsa. Ibland önskar jag att din berättlese var som en bok som aldrig tog slut, en evighetsberättelse helt enkelt!
Men jag hoppas att det är några delar kvar i alla fall, så att man har något att se fram emot nu i dessa kalla och gråa höstdagar som börjar snart!

För ditt skrivande och din bertättlese kan lysa upp hela dagen. (usch, lät lite nerdy, but it's true) ;D
Jag skulle kunna skriva hela dagen(kvällen) lång om hur bra jag tycker att du är på att skriva och hur bra din berättlese är. Men då skulle ingen orkar läsa och jag skulle få skrivkramp.
Med detta sagt tror jag att du har förstått hur grymt bra du är!