MJJ.SE: Ställ ut din fan-art! - MJJ.SE

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta nya ämnen
  • Du kan inte svara på ämnet

Ställ ut din fan-art! Rösta På Ämnet: -----

Användaren är inte inloggad   Navy 

• Got To Be There Postare!
  • Grupp: Medlem
  • Registrerad: 09-november 09
Music Doc
För andra året i rad kommer Music Doc, en musikdokumentärfestival, att hållas i Göteborg. Festivalen pågår 25-28 mars då vi kommer att visa filmer som berör de flesta musikgenrerna. Festivalen har omkring 2000 besökare.

Utställning
Det känns otänkbart att ha en musikfilmsfestival utan anknytning till Michael Jackson med tanke på hans tragiska bortgång. Men vi vill göra något annorlunda. Istället för att visa en film för att hylla Michael så vill vi låta hans fans göra det. Vi vill ställa ut fan-art, dvs teckningar, målningar och alla typer av konstnärliga verk som föreställer eller har anknytning till Michael Jackson. Verken kommer under festivalen att ställas ut i foajén till Atalante i Göteborg. Målet är att fylla en hel vägg med fan-art, alla bidrag är välkomna och kommer att ställas ut!

Skicka ditt bidrag till:
Music Doc
Erik Dahlbergsgatan 30
411 26 Göteborg

Obs! Vill du ha tillbaka ditt verk efter festivalen måste du bifoga emballage med din adress och porto på.
Hjälp till med utställningen
Music Doc skulle väldigt gärna vilja ha hjälp av Michael Jackson-fans med utställningen. Det handlar främst om montering av verken innan festivalen och returnering av verk efter festivalen. Bor du i Göteborgsregionen och kan tänka dig hjälpa till med detta så kontakta Elisabeth på elisabeth@musicdoc.se Som tack för hjälpen får du ett festivalpass som gäller hela festivalen.

elisabeth@musicdoc.se
0

Användaren är inte inloggad   LoveMichael 

• Bad Postare!
  • Registrerad: 29-juli 09
  • Jag Är:Kvinna
  • Plats:Skåne
  • Intressen:Michael Jackson <3
    & Lady GaGa
Skulle gärna vilja vara med, men bor tyvärr inte i närheten av göteborg och kan nog inte ta mig dit då ...
Postad Bild
Postad Bild
0

Användaren är inte inloggad   MJJ4EVER 

• Thriller Postare!
  • Visa Personlig Sida
  • Registrerad: 30-oktober 09
  • Jag Är:Man
  • Plats:Neverland
  • Intressen:Det määääästa som man säger...
JIPPIE...HOPPAS JAG ÄR HEMMA DÅ :D
CHEK OUT MY NEW BLOG
WWW.YOUAREMYDREAM.BLOGG.SE
0

Användaren är inte inloggad   Elgaaa 

• Ben Postare!
  • Registrerad: 26-oktober 07
  • Jag Är:Kvinna
ohh, shit! önskade att jag kunde va med där.. men bor ju såklart i tråkiga dalarna!
ha de så kul!

michaeljackson<3
0

Sprid:

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta nya ämnen
  • Du kan inte svara på ämnet

1 Användare läser ämnet
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare