Har hittat en sida med massa information om Michael Jackson. Och det är en svensk sida! All information finns inte på svenska än men det verkar komma. Finns iaf en massa gott och blandat på engelska. Sidan heter Mind is the Magic (www.mindisthemagic.3w.se). Har inte sett så många andra "större" sidor om Michael Jackson på svenska...
Sida 1 av 1
www.MINDISTHEMAGIC.3w.se
Postades den 05 februari 2008 - 19:28
Jag vet inte... det står inte nånstans vad jag kan hitta... men, men...
Postades den 05 februari 2008 - 19:32
Jag gillar inte den sidan av någon konstig anledning... men galleri bilderna är fina... de bilder som finns än så länge....

LOVE * PEACE* MUSIC*
Postades den 05 februari 2008 - 19:37
Citera
Jag gillar inte den sidan av någon konstig anledning... men galleri bilderna är fina... de bilder som finns än så länge....
Jag tycker den är helt okej. Varför gillar du den inte?
Det finns iaf mycket info om MJ och sådant gillar jag... Särskilt listplaceringar och sådant är jag av ngn konstig anledning väldigt intresserad av =D
Postades den 05 februari 2008 - 19:42
Vet inte... den känns inte riktigt inbjudande på något sätt... :P

LOVE * PEACE* MUSIC*
Postades den 05 februari 2008 - 19:46
Citera
Vet inte... den känns inte riktigt inbjudande på något sätt... :P
Hehe... Ja, den är väl ganska "enkel" eller så...
Postades den 06 februari 2008 - 11:20
jag måste nog hålla med childhood, den verkar för påklistrat eller nåt

It's all for L.O.V.E
Postades den 06 februari 2008 - 11:45
Vad menar du med påklistrad? Tycker väl inte att den är den roligaste sidan men det som iaf är bra är att de har mycket nyheter och information lätt överskådligt. De flesta sidor är väldigt röriga när det gäller listplaceringar och sådant, tycker jag... Finns det några fler sidor på svenska med "mycket" info så man kan jämföra?
Sprid:
Sida 1 av 1