MJNEWSONLINE
Postades den 06 april 2007 - 13:21
Jag är medlem, typ, för jag kan logga in och läsa allt som en gäst kan men kan inte vara delaktig eftersom jag tydligen har blivit bannad ( ? ) och ärligt talat så har jag inte ens hunnit vara så aktiv att jag skulle ha kunnat bli bannad..
Så kan inte någon som är medlem där vara en ängel och kanske öppna en tråd på MJNO och fråga folket liksom?
:-*
. Om man kunde pulverisera dig och sniffa dig upp i näsan, så skulle jag göra det!
. Om man kunde packa ihop dig och ta dig som tablett, så skulle jag göra det!
Michael, du är min drog [v]
Postades den 06 april 2007 - 13:27
Postades den 06 april 2007 - 21:44
. Om man kunde pulverisera dig och sniffa dig upp i näsan, så skulle jag göra det!
Postades den 06 april 2007 - 23:14
Postades den 11 april 2007 - 13:14
De stängde för de kom så mkt folk som spammade och Mj haters etc.
men som du säger, de har sagt att de ska öppna igen... men de har dom sagt i åratal nu o-o
Postades den 11 april 2007 - 14:08
Postades den 24 april 2007 - 18:22
Men nu när Paul inte längre är admin och då Trish tagit över så tror jag nog att dem kommer sammanföra MJJForum och MJnewsonline till en enda stor community, jag vet inte riktigt hur det ligger till med det.... men så är läget....
Just nu kan dem säga att inga registeringar kommer att göras, eftersom the fanclub alliance som dem kallas just nu håller på att arbeta med att färdigställa om dem ska slå ihop sig eller ej ....

It's all for L.O.V.E
Postades den 15 maj 2007 - 19:03
Postades den 15 maj 2007 - 19:09
Citera
Jo, något sånt borde det ju vara. Jag känner mig som en tabloid junkie men sånt här gör mig nyfiken. :P
Postades den 15 maj 2007 - 20:05
Saken görs upp nu och jag kanske blav unbanned ikväll det vet jag inte riktigt enligt Nats (Londonfan) så ska hon försöka att få mig tillbaka :) eheh

It's all for L.O.V.E
Postades den 15 maj 2007 - 20:12
Postades den 17 maj 2007 - 14:45

It's all for L.O.V.E
Postades den 17 maj 2007 - 21:49
Postades den 19 maj 2007 - 00:30
Citera
varnad my ass.... så betyder då att då man gjort ett misstag och innan man underlättar en "bra" mod så blir man bannad pga av det.... jag tycker fortfarande det är patethic

It's all for L.O.V.E
Postades den 20 maj 2007 - 19:05
Citera
pathetic * xp
Postades den 20 maj 2007 - 19:11
Citera
Citera
varnad my ass.... så betyder då att då man gjort ett misstag och innan man underlättar en "bra" mod så blir man bannad pga av det.... jag tycker fortfarande det är patethic
Jag håller med. Det är trist att det finns så många värdelösa och maktgalna moderatorer på alla Jackson-forum. Speciellt avskyvärda är dom som inte ens kan motivera sina varningar. Håller du inte med?
Postades den 20 maj 2007 - 19:14
Det låter ju hemskt Jefferson ;)
akta, varning för varning? :P
Postades den 20 maj 2007 - 19:58
vad menar ni med medlem?