Jag var på filmstaden idag och fick en affish då det var sista visningen idag. Hade hoppats på att få den stora plastaffishen men den var borta. Dem var slut sa han, eftersom de inte har "gammla" filmers afiisher uppe, hoppas de inte kastat en massa....men i alla fall...jag lyckades få en, så ge er ut till biograferna guys och tigg lite TII posters!!
Sida 1 av 1
Tips Get posters!
Postades den 03 december 2009 - 22:06
Hej allihopa!
Jag var på filmstaden idag och fick en affish då det var sista visningen idag. Hade hoppats på att få den stora plastaffishen men den var borta. Dem var slut sa han, eftersom de inte har "gammla" filmers afiisher uppe, hoppas de inte kastat en massa....men i alla fall...jag lyckades få en, så ge er ut till biograferna guys och tigg lite TII posters!!
Postades den 03 december 2009 - 22:08
Haha jag fick också en
Fast inte den stora som jag ville ha
Fast inte den stora som jag ville ha

Today, Tomorrow, Forever ♥The world has lost its greatest entertainer of all time, but more importantly it has lost a kind, caring, wonderful person.
We are all Michaels family, and family stick together. Its up to us now, to make that change.
Postades den 16 mars 2010 - 11:36
låter riktigt nice=)
det var en riktigt fin poster också"
det var en riktigt fin poster också"
Mamas Pearl
Postades den 16 mars 2010 - 18:55
men WTF.., jag var och frågade och då sa de att de inte fick ge ut dem p g a att filmbolagen var emot det!
- ← This Is It visas på MTV, VH1, BET, Palladia år 2011
- This Is It - Filmen
- Rösta This is it för bästa koncert filmen! →
Sprid:
Sida 1 av 1