MJJ.SE: MJ-fans i Västervik? - MJJ.SE

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta nya ämnen
  • Du kan inte svara på ämnet

MJ-fans i Västervik? vill leta reda på fler MJ-fans i Västervik eller i närheten.

#1 Användaren är inte inloggad   MichaelJJ4ever 

• HIStory Postare!
  • Grupp: Medlem
  • Registrerad: 18-oktober 09
  • Jag Är:Kvinna
  • Plats:Småland
  • Intressen:Musik, Film, Böcker, Glee, Fangirling lol, Fotboll, Innebandy, Ridning :)

Postades den 02 april 2010 - 10:54

Hej alla!
Jag heter Sofia och bor i Västervik. Har tänkt på en sak som jag vet att ingen på denna sida egentligen vill tänka på men i alla fall.
Den 25 juni närmar sig mer och mer och jag kan säga såhär: Jag har absolut INGEN lust att vara ensam den dagen. Så därför undrar jag om det finns några Michael Jackson-fans i Västervik och i närheten där som skulle vilja träffas den dagen på torget eller något i Västervik. För att hylla Michael mm. Gråta tillsammans. Ingen ska behöva gå ensam då. Och jag säger det här för att jag fruktar att vara ensam den dagen. Bara för att få vara tillsammans med någon!
Jag bestämmer inget nu, för jag måste få reda på om det finns några i närheten som har lust att samlas.
I så fall kan vi ju prata senare!

Detta var bara en tanke jag hade. Om ni bor i Västervik eller i närheten, snälla svara!

:)<3
Postad Bild
You'll never walk alone, Michael!
0

#2 Användaren är inte inloggad   Tessan11 

• Thriller Postare!
  • Registrerad: 29-december 09

Postades den 02 april 2010 - 14:33

Nej tyvärr jag bor långt bort där ifrån :(
Postad Bild

Its all about L.O.V.E !
0

#3 Användaren är inte inloggad   MichaeljacksonAddicdet 

• Thriller Postare!
  • Registrerad: 03-juli 09
  • Intressen:Har varit besatt av Michael sen jag var 8 :D Älskar honom så att det gör ont. Kommer aldrig tröttna, han är min hjälte <3

Postades den 02 april 2010 - 21:06

Jag bor i västervik o.O Men jag ska till stockholm på MJ träff där ist, 25 juni... Men Hilma bor i västervik, tror du känner henne?( littlesusie på bdb) För isf, om hon inte ska till sthlm kan du ju vara med henne ? :D
0

#4 Användaren är inte inloggad   Maliin 

• Dangerous Postare!
  • Registrerad: 14-februari 10
  • Plats:Västervik
  • Intressen:MJ,musiik och vänner ;*

Postades den 03 april 2010 - 19:20

Visa InläggMichaelJJ4ever, 02 april 2010 - 10:54, sa:

Hej alla!
Jag heter Sofia och bor i Västervik. Har tänkt på en sak som jag vet att ingen på denna sida egentligen vill tänka på men i alla fall.
Den 25 juni närmar sig mer och mer och jag kan säga såhär: Jag har absolut INGEN lust att vara ensam den dagen. Så därför undrar jag om det finns några Michael Jackson-fans i Västervik och i närheten där som skulle vilja träffas den dagen på torget eller något i Västervik. För att hylla Michael mm. Gråta tillsammans. Ingen ska behöva gå ensam då. Och jag säger det här för att jag fruktar att vara ensam den dagen. Bara för att få vara tillsammans med någon!
Jag bestämmer inget nu, för jag måste få reda på om det finns några i närheten som har lust att samlas.
I så fall kan vi ju prata senare!

Detta var bara en tanke jag hade. Om ni bor i Västervik eller i närheten, snälla svara!

:)<3

men lilla gmn §§§ klart att du int ska va ensam ! :D vi kan ha en MJ dag :D <333 finns för dig hela dagen och hela natten ! vi kan hitta på nåt bra den dagen ! gråta tillsammans och prata om hon och osv. :D vi kan höras ;)
0

#5 Användaren är inte inloggad   MichaelJJ4ever 

• HIStory Postare!
  • Intressen:Musik, Film, Böcker, Glee, Fangirling lol, Fotboll, Innebandy, Ridning :)

Postades den 03 april 2010 - 19:37

Visa InläggMaliin, 03 april 2010 - 19:20, sa:

men lilla gmn §§§ klart att du int ska va ensam ! :D vi kan ha en MJ dag :D <333 finns för dig hela dagen och hela natten ! vi kan hitta på nåt bra den dagen ! gråta tillsammans och prata om hon och osv. :D vi kan höras ;)

Aww gumman :wub: Du är alltid så snäll mot mig! Det behöver du inte. Du bryr dig så mycket om mig. Malin, du ska veta att du betyder massa för mig <3
Älskar dig gumman§§§§
Postad Bild
0

#6 Användaren är inte inloggad   MichaelJJ4ever 

• HIStory Postare!

Postades den 03 april 2010 - 19:38

Visa InläggMichaeljacksonAddicdet, 02 april 2010 - 21:06, sa:

Jag bor i västervik o.O Men jag ska till stockholm på MJ träff där ist, 25 juni... Men Hilma bor i västervik, tror du känner henne?( littlesusie på bdb) För isf, om hon inte ska till sthlm kan du ju vara med henne ? :D

Mhm, jo jag känner Hilma :D Vi har snackat om det så jag tror det blir hon och jag den dagen.
Vem är du du? :P
Postad Bild
0

#7 Användaren är inte inloggad   Maliin 

• Dangerous Postare!
  • Registrerad: 14-februari 10
  • Plats:Västervik
  • Intressen:MJ,musiik och vänner ;*

Postades den 04 april 2010 - 11:46

Visa InläggMichaelJJ4ever, 03 april 2010 - 19:37, sa:

Aww gumman :wub: Du är alltid så snäll mot mig! Det behöver du inte. Du bryr dig så mycket om mig. Malin, du ska veta att du betyder massa för mig <3
Älskar dig gumman§§§§

Men jag vill ! för jag älskar dig <33 Ja jag bryr mig om dig :) Du betyder massor för mig me gumman §§§
0

#8 Användaren är inte inloggad   Mike4ever 

• Thriller Postare!
  • Visa blogg
  • Registrerad: 19-mars 10
  • Plats:In my dreams
  • Intressen:Love

Postades den 25 maj 2010 - 14:17

Jag kan kanske ;) Ska fråga mamma när hon kommer :P
Postad Bild
Do you wanna know who's BAD? I'll show you who's BAD!
0

#9 Användaren är inte inloggad   foreverloveMJ 

• Ben Postare!
  • Registrerad: 22-november 11
  • Plats:Västervik (1,5 tim norr om kalmar)
  • Intressen:Ridning, Teckna, sjunga, läsa & Lyssna på Michael Jackson! <3

Postades den 09 januari 2012 - 18:57

haha kul att veta att det finns fler MJ fans än bara jag i västervik :hyper:
0

Sprid:

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta nya ämnen
  • Du kan inte svara på ämnet

1 Användare läser ämnet
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare