Har gjort en blogg, jag lägger ut allt jag kommer över som har någon förknippning med Michael^^
ta en titt vetja !
Sida 1 av 1
Min Michael blogg iwishiwasbubbles.blogg.se
Postades den 03 augusti 2010 - 22:43
eh? Du frågade, men du väntade inte på svar ? och desseutom srkev du av allt jag hade skrivit på min blogg...i ORD
jag trodde du menade kunde få inhålla det inhåll jag skrev, inte en kopia, och varför frågade du när du inte lyssnade? du gick inte med på mina krav..
wrmj har copyright på allt dera inlägg och PS bilder. Därför ber vi dig att skriva om artikeln , vi kan ha missupfattat det du skrev. Tack.
jag trodde du menade kunde få inhålla det inhåll jag skrev, inte en kopia, och varför frågade du när du inte lyssnade? du gick inte med på mina krav..
CHEK OUT MY NEW BLOG
WWW.YOUAREMYDREAM.BLOGG.SE
Postades den 03 augusti 2010 - 22:47
Oh, my bad. Vi har ångrat oss, behåll inläggen precis som dom är..
peace
CHEK OUT MY NEW BLOG
Postades den 05 augusti 2010 - 19:56
Mycket bra Blogg! 
Ska försöka läsa den så mycket jag kan!
Fortsätt så Tjejen!
Ska försöka läsa den så mycket jag kan!
Fortsätt så Tjejen!

Its all about L.O.V.E !
Postades den 07 augusti 2010 - 18:35
MJJ4EVER, 03 augusti 2010 - 22:43, sa:
eh? Du frågade, men du väntade inte på svar ? och desseutom srkev du av allt jag hade skrivit på min blogg...i ORD
wrmj har copyright på allt dera inlägg och PS bilder. Därför ber vi dig att skriva om artikeln , vi kan ha missupfattat det du skrev. Tack.
nice blogg;)
Postades den 21 december 2011 - 16:29
Tjennare, tänkte till er som gillar att läsa andra bloggar, kan ni väl läsa min med 
http://tesson.blogg.se/ Tackar
http://tesson.blogg.se/ Tackar

Its all about L.O.V.E !
Sprid:
Sida 1 av 1