MJJ.SE: värdens dröm! - MJJ.SE

Hoppa till innehåll

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta nya ämnen
  • Ämnet är låst

värdens dröm! Rösta På Ämnet: -----

#1 Användaren är inte inloggad   Jackson_michael 

• Ben Postare!
  • Grupp: Medlem
  • Registrerad: 08-juli 07
  • Plats:Linköping

Postades den 02 september 2007 - 09:04

det var helt fantastiskt! jag drömde att mamma skände typ michael såå vi skulle åka till honom! jag bara skrek!min dröm ar slagit in :D :D! jag började gråta :'( :'( nu avr vi där !vi satt på 4 plaststolar en persom satt i ena enden coh jag i den andra och michal satt brvid den andra personen och det var en stol i mellan mig och michael! jag kunde inte fatta det :D! jad var ungefär 1,5 meter i melan mig och michael! jag var så närvös att jag inte kunde andas!
-Kom sätt dig här! michael talade till mig på svenska! jag satte mig brevid honom! han kramade om mig och jag kände hur tårarne började rina :'(!!!!!!! (jag börjar gråta nu :'()
men jag grät av lycka! ajg kan inte aftta det han kramar mig! sen är det midag och vi  gör som dom gör på youtube.com på michel jackson private home movis! springer runt och skrattar! ajg var så lycklig! det bästa va allt var att mamma sa att vi kommer flyta hit jag började storgråt! jag kommer se michael varje dag! jag kommer att äta frukost med honom jag kmmer att göra allt! det skändes så värkligt! :'(
Michael!(L)
0

#2 Användaren är inte inloggad   Billie Jean* 

• HIStory Postare!
  • Grupp: Moderator
  • Registrerad: 22-februari 07
  • Jag Är:Kvinna
  • Plats:Stockholm

Postades den 02 september 2007 - 11:50

Detta ämne finns redan på http://www.mjj.se/in...topic,33.0.html

Såå kolla vad som finns redan skrivet innan ni postar...
Postad Bild
0

Sprid:

Sida 1 av 1
  • Du kan inte starta nya ämnen
  • Ämnet är låst

1 Användare läser ämnet
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare